miercuri, 27 martie 2013

Leapsa #2



Reguli:

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 9 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori
5.Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.


1. Multumesc Deekie's Blog pentru nominalizare . 
2. 11 lucruri despre mine 
    1. Cel mai important lucru despre mine : IUBESC muzica !!!!
     2. Uneori vorbesc si rad foarte mult , ceea ce e foarte enervant pentru unii :)) 
     3. Imi place limba engleza
     4. Vreau sa ma mut in S.U.A. 
     5. Iubesc ciocolata !!!! 
     6. Unii ma considera...ciudata 
     7. NU imi plac cartile de dragoste !
     8. Daca ar fi sa scriu un roman despre viata mea jumatate ar fi psihologic iar jumatate ceva in genul '' Jurnalul unui pusti '' ... si ar fi si putin politist . 
    9. Las toate chestiile pe care trebuie sa le fac pe ultimul moment 
    10. Imi plac cameleonii <3  si ma enervez cand cineva nu imi raspunde la telefon . 
3. Intrebarile lui Deekie 
    1.Cum te-ai descrie in 3 cuvinte ?
         Prietenoasa, ciudata, curioasa . 
     2. Daca ar fi sa traiesti intr-un taram fictional sau de poveste , ce ai alege ?
         As alege un taram fictional , pentru ca l-as putea ''modela'' dupa imaginatia mea . 
    3. Unde te vezi peste 10 ani ?
        Pai nu prea ma vad in Romania, probabil locuind intr-o alta tara cu o meserie si o viata      destul de interesanta.
    4. Ai iubit vreodata pe cineva , la fel de mult cum Julieta il iubea pe Romeo ?
        Posibil.... as fi zis asta in trecut, in prezent cred ca mi-am schimbat parerea :)) 
    5.  Unde ai vrea sa mergi la facultate ( profil , oras ) de ce ?
          Pai inca nu stiu in ce oras, mi-ar placea la regie, pentru ca e foarte interesant sa regizezi ...chestii . 
    6. Care este melodia care iti da speranta in vremurile cele mai grele ? 
        Paaai , Suidakra - Dead Mans Reel ...
    7.  Care este locul tau de ''scapare'' ?
         Pai cand sunt suparata sau ...ganditoare imi place sa ma plimb cu tramvaiul si sa ma uit la oamenii de pe strada , daca ploua , efectul e si mai dramatic :)) .
    8. Ce trupe ai vazut live pana acuma ?
        Riff si Holograf  :D
    9.  Care este personajul tau preferat dintr-o carte ? Argumenteaza !
         Personajul meu preferat este Annie Wilkes , din Misery , de Stephen King . Mi-a ramas intiparita in minte datorita felului ei de a fi , a actiunilor ei si de tot ceea ce era legat de ea. 
   10. Ce persoana te inspira si cum ?
         Nu am neaparat o persoana anume , iau de la fiecare om ceea ce are mai bun si incerc sa invat din acel ceva . 
    11. Care este mancarea ta preferata ?
          Imi plac cartofii prajiti si ciocolata :)) 

     Cam atat cu leapsa . 2 au fost de ajuns , mersi celor care m-au nominalizat ! Idei de postari am dar tot timpul fac altceva decat ceea ce ar trebui sa fac si aman postarile si tot asa... 



Un comentariu:

  1. Eh, leapşa mea a venit mai târziu :)) Dar oricum, tot te anunţ că ai o leapşă de la mine.

    RăspundețiȘtergere