duminică, 24 martie 2013

Leapsa #1




Reguli:

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 9 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori (ee da!)
5.Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

11 lucruri despre mine :D

1. Multumesc : Sandy Skilly Hyytelo, si Anavae Doll pentru nominalizare :D 
2. 11 lucruri despre mine : 
     1. Cel mai important lucru despre mine : IUBESC muzica !!!!
     2. Uneori vorbesc si rad foarte mult , ceea ce e foarte enervant pentru unii :)) 
     3. Imi place limba engleza
     4. Vreau sa ma mut in S.U.A. 
     5. Iubesc ciocolata !!!! 
     6. Unii ma considera...ciudata 
     7. NU imi plac cartile de dragoste !
     8. Daca ar fi sa scriu un roman despre viata mea jumatate ar fi psihologic iar jumatate ceva in genul '' Jurnalul unui pusti '' ... si ar fi si putin politist . 
    9. Las toate chestiile pe care trebuie sa le fac pe ultimul moment 
    10. Imi plac cameleonii <3  si ma enervez cand cineva nu imi raspunde la telefon . 

3. Intrebarile lui Sandy :
 1 . Care e ultima carte citita ?
     Goosebumps : Horrorland : Revenge of the living dummy 
2. Ce parere ai despre Lana del Rey ? Iti plac melodiile ei ? 
    Am o parere buna despre ea, imi plac melodiile ei . Prima data cand am vazut  videoclipul de la  Video Games am crezut ca acum are vreo 60 de ani si era o vedeta a anilor 80 :)) .  
 3. Care e citatul tau preferat ? 
     Hmmm , Titurium in Belgas mittit ! Glumeam , imi plac citatele despre muzica.... 
4. Cartea preferata ?
    Cu siguranta Misery, de Stephen King !
  5. Ce gen de carti iti plac ?
      Horror si politiste . 
  6. Ce film mi-ai recomanda ? 
      Duplex; o super comedie ! 
 7. Vampiri sau varcolaci ? 
     Nici unul , nici altul :)) 
 8. Iti plac desenele animate ?
     Daaa , cele de mai demult !
 9. Blogspot sau Wordpress ? 
    Ambele 
10. Esti fan Divergent ? 
     Nu 
11. Daca ai fi vrajitor /vrajitoare ce putere ai vrea sa ai ? De ce ? 
     As vrea sa pot fi invizibila ;nu spun  de ce pentru ca ar fi prea ciudat :)) 
     Intrebarile lui Anavae Doll : 
1.Ce talent ai dori sa ai ? 
   Sunt prea talentata ca sa imi mai doresc altceva :)) . Sa spunem ca mi-ar placea sa fiu talentata la gimnastica ...
 2. Ce faci pentru a te calma ?
     Nu prea ma ajuta multe lucruri cand ma enervez , trece de la sine . 
 3. Ce faci dupa ce termini de invatat ? 
     Paaaai , ascult muzica. 
 4. Care este trupa ta favorita ( in acest moment ) ?
     AC/DC , a fost, este si va ramane ! 
  5. Ce crezi ca ai face acum , daca nu ai avea unde sa postezi ?
      Mi-as contiuna viata , intodeauna imi vin idei noi  :)) . 
  6.  Ce crezi ca o sa faci vara aceasta care vine ? 
       O sa ma plictisesc de moarte ! Nu imi  prea place vacanta de vara . 
  7.  Foloseste-te de litere din numele tau pentru a-ti atribui cate o insusire 
       Ambitioasa, Norocoasa ( uneori ) , Descurcareata ...
  8.  Posteaza un link spre melodia care iti descrie pe moment starea .( precizeaza si cum te simti)
       Nu ma simt nici cum in acest moment , doar ...respir :)) 
  9.  Daca ar fi sa te reincarnezi , ce animal crezi ca ai fi ? 
       Probabil un cameleon , stiu eu de ce zic asta :)) .
  10.  Ce ai schimba la tine ? 
        Sa nu mai cred asa mult in oameni . 
  11. Ce ai alege intre muzica/ teatru /desen ? Argumenteaza ! 
       As alege muzica cu siguranta !! Pur si simplu o iubesc! 
Intrebarile lui Skilly Hyytelo:
1. Daca cel mai urmarit asasin platit ar fi prietenul/prietena ta/tau cel mai bun/a, ce ai face ?
    As fi foarte mandra . 
2. Care-i  primul gand care-ţi vine-n minte când vezi un băiat cu tone de fixativ în păr, cu pantalonii super-strâmţi şi cu tricou scurt, roz?
   Ca e un cocalar si un manelist :))
3. Ce ai face dacă în timpul somnului te-ai trezi ca să bei o cană cu apă dar când te uiţi în faţa ta observi că stă o ciudăţenie îmbrăcată în alb şi cu părul lung şi negru? 
    M-as speria , apoi as invita-o la o cana cu apa :)) 
4.  Dacă ai avea posibilitatea de a alege să mergi la concertul celor de la Anthrax şi Iron Maiden sau Rammstein şi Bullet for my valentine, ce ai alege?
     As alege sa ma duc la Iron Maiden iar apoi la Rammstein . 
5.  Crezi că dacă Kurt Cobain nu s-ar fi sinucis, Nirvana nu ar fi fost aşa de populară astăzi?
      Nu cred asta deloc. Nirvana a fost inca de pe vremea lui Kurt Cobain foarte populara , iar Cobain a fost denumit ''purtatorul de cuvant al unei generatii'' , deci moartea lui nu are nici o legatura cu faima si succesul trupei . 
6. CÂND VII ÎN CLUJ?
     Peste o ora am tren :)) . Hmmm , nu stiu :-?? Cred ca am trecut anul trecut prin Cluj daca imi aduc bine aminte , eram intr-o excursie...
7.  Eşti o persoană care se maturizează greu? Spune-ţi părerea despre persoanele copilăroase :3
     Daaaaa, sunt foarte copilaroasa. Chiar azi ma gandeam la aceasta problema, nu imi plac persoanele de varsta mea care sunt serioase. De multe ori mi s-a spus ca sunt imatura dar de ce as fi serioasa la chestii banale... Cred ca maturitatea se vede in momentele grele din viata nu in momentul in care te abtii sa razi la o gluma sau chestii pe care ''copiii maturi '' le fac .
8 Dacă o fată pe care o urăşti ar asculta dintr-o dată rock, şi ar spune că Bring me to the Horizon (sau cum se scrie) şi Black Veil Brides sunt cele mai tari trupe rock şi dacă nu le asculţi înseamnă că nu ştii ce-i rock-ul, ce ai face (cum ai ucide-o)?
     Paaaai , cred ca as lasa-o in pace sa fie proasta . Nu cred ca mai are rost sa ii explic ce sa asculte, daca vrea sa invete singura bine , daca nu nu . Are destule surse pentru a se informa . 
 9. Care este vedeta care te enervează că apare non-stop la TV?
     In general muulte persoane de la TV ma enerveaza. Prea multe pitipoance , craci goi , inculti si multe altele . 
10. Anii '90-'80 sau prezent? De ce?
     Cu siguranta anii '90-'80 din cauza tuturor chestiilor faine . Muzica buna , artisti adevarati , moda din acei ani , modul de gandire a oamenilor, aspectul orasului , programele de la TV, modurile de distractie... As prefera sa traiesc in SUA din anii '90-'80. 
11.  Care este locul în care nu ai vrea să ajungi niciodată?
      Cu siguranta  fosta scoala , la care am fost in clasa a 9a ( iadul pe pamant :)) ) . 


    1. Care este trupa/ cantaretul/ cantareata ta preferata ?
    2. Ce talent ai ?
    3. Ce vrei sa te faci cand o sa fi mare ?
    4. Unde ai vrea sa calatoresti ?
    5. Care a fost motivul pentru care ti-ai facut un blog ?
    6. Care este filmul tau preferat si de ce ?
    7. Melodia preferata ?
    8. Care este serialul tau preferat ?
    9. Care e materia ta preferata ?
    10. Ce faci in timpul liber ?
    11. Ce parere ai despre blogul meu ? :D 

Leapsa merge mai departe la : Sandy Andreea McKagan ,Anais Cesarotto , Skilly Hyytelo, Deekie

      

3 comentarii:

  1. Mda, avem multe lucruri in comun, dar deja stii asta =))
    Nici nu ma asteptam sa spui altceva la intrebarea a 3 a decat Titurium in Belgas mittit :))
    O sa raspund mai tarziu la intrebari.
    Pupici :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Heeei! Şi eu sunt aşaaa de talentată încât nu mai ştiu ce să fac! :))
    Mulţu pentru că ai făcut-o! Înseamnă mult pentru h'inimioarea mea. Ştii... h'am un sufleţel şi eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai pentru ce ! Mersi pentru nominalizare , inseamna mult si pentru h'inimioara mea :)) .

      Ștergere