marți, 23 aprilie 2013

Seriously ?!

 
   Ma gandesc ca toti am auzit una din replicile : ''asta-i Romania'' sau ''asa ceva nu vezi in Romania'' . Am vazut  astazi un video si era vorba ca sa ajuti pentru a fi ajutat . La care in descriere scria : ''asa ceva nu vezi in Romania'' . Pe bune ? Dar de unde avem certitudinea ca ''asa ceva se intampla numai in alta tara'' ? Daca s-a facut un filmulet care avea scopul de a ne face pe noi sa ajutam , iara bagam replici precum cele de mai sus . Adica, ce , daca e Romania oamenii nu ajuta ,sau sunt rai sau mai stiu si eu ce chestii ?
     Imediat baga fraza '' aaaa asta-i Romania '' . Pai daca spui asta, descrie ce inseamna asta si incearca sa ajuti , nu doar sa comentezi si sa fi nemultumit de diferite chestii . Multi se plang ba de aia , ba de ala , ba ca nu-i asa, ca de ce-i asa. Pai daca tot va plangeti , faceti ceva , nu mai bagati replici ca sa sune mai interesanta propozitita. Nu mi se pare chiar atat de rea situatia , dar nici lapte si miere nu-i . Eu una nu imi bat capul , sunt oameni pusi ca sa aiba grija de mersul lucrurilor ( unii nu isi fac ei treaba...) . Am intalnit si oameni care ajuta , care sunt draguti , destepti , bine crescuti si care au ceva de spus . Tot ce stim noi sa spunem e : asta-i Romania . Daca am gasit cateva exemple rele imediat bagam replica. Ce , in alte tari nu sunt oameni rau sau necivilizati ? Nu cred ca s-a calatorit atat de mult incat sa spunem ca s-a gasit tara perfecta unde tot e lapte si miere si oamenii sunt de prim rang . In fiecare tara sunt probleme iar daca noi nu cunoastem problemele altor tari nu inseamna ca nu exista . E adevarat ca exista tari si mai civilizate dar probleme tot sunt . De ce nu spunem ''asta-i Romania'' cand o vedem pe Nadia Comaneci la televizor sau vedem filmele lui Sergiu Nicolaescu ? Cum vedem o parte rea ( care vad ca tot mai mult e data la televizor ) ne revlotam stand comod pe canapea si nu rezolvam nimic, iar peste 5 minute uitam de ce si pentru ce ne-am revoltat .
      Nu stiu cat ati inteles din ce am scris :)) si imi mai permit sa fac o postare in care nu este vorba neaparat de muzica .

2 comentarii:

  1. Foarte.Bine.Spus!
    Nu ma consider cea mai patriotică persoană,dar hei,prostiile acelea pe care românii obişnuiesc să le spună mă calcă pe nervi!
    Exact cum ai spus şi tu:munceşte şi nu mai aştepta să-ţi cadă totul din cer.Pf!Ăştia-s oamenii leneşi tipici...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai punctat bine. Nu suntem singura naţie care are "gărgăunii" ei, Doamne păzeşte! :))
    Faza e că unii oameni nici nu doresc să ia atitudine pentru a schimba ceva. Aşteaptă ca altul să înceapă. Altul aşteaptă ca altul şi tot aşa...
    Mulţi se plâng, nimeni nu mişcă un deget.
    "Asta-i România" plasat strategic le unge orgoliul, ce mai?
    Deh, mi-e milă de unii oameni, nu de ţară.

    RăspundețiȘtergere