vineri, 12 octombrie 2012

Nume celebre

   Ma gandeam sa fac o serie de postari in care sa scriu  de unde s-au inspirat membri mai multor trupe rock in legatura cu alegerea numelui potrivit pentru trupa .  Si daca tot o sa vorbim de  nume  am sa va spun in cateva randuri cum mi-a venit ideea de a-mi numi blogul ''Authentic Rock''. La  inceput cand facem ''planul'' cam cum sa arate blogul despre ce sa fie vorba si foarte important cum se va numi aveam mai multe variante de nume. Dupa multe incercari si nume care nu se potriveau am ramas in pana de idei. Aveam nevoie de un cuvant care sa exprime  exact despre ce este vorba in acest blog si in timp ce ma gandeam la un nume potrivit , din intamplare am vazut pe eticheta  unei veste cuvantul Authentic, atunci, mi-am dat seama ca acesta este numele cel mai potrivit care poate ''explica'' cat mai bine despre ce este vorba. Asa ca din ''cauza'' unei veste am gasit titlul potrivit. :))

AC/DC- Numele trupei a fost gasit de catre chitaristul Angus Young ,  ideea venindu-i in momentul in care s-a uitat pe masina de cusut a surorii sale pe care desigur scria AC/DC. 


ABBA -Numele formatiei este alcatuit din initialele celor 4 membrii ai formatiei : Anna  Fältskog ,Benny Andersson , Björn Ulvaeus si Anni-Frid Lyngstad .





Led Zeppelin-Numele vine de la formele verbului lead,led,led ( a conduce , a dirija) .Pentru a nu se crea confuzii , membrii trupei au ramas la varianta Led Zeppelin , lead insemnand de altfel si plumb in limba engleza. Ideea a venit de la Keith Moon care a spus ca o trupa s-ar prabusi ca  un ''dirijabil  de plumb '' ( Lead Zeppelin) daca i-ar avea in componenta pe el si pe John Entwistle. In cele din urma numele  a ramas Led Zeppelin.




R.E.M.- Numele formatiei este  prescurtarea de la expresia ''Rapid Eye Movement''  , expresia fiind gasita in dictionar de catre membrii trupei.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu