sâmbătă, 19 mai 2012

Amintiri din ''copilarie''






Pe orice program as da, vad numai craci goi, femei goale si batute bine de amantii si tipii cu care umbla ( si bine fac aia ca le bat , pentru ca astea nu se prea pot numi doamne ) , diferite ''personaje''care nu au nici o legatura cu viata si gata is mari vedete. Pe la ora 5 dupa masa cand toata lumea se uita la televizor , vad o duduie  imbracata intr-o fusta zici ca era tricou, tot fundu' se vedea, sanii plini de silicoane ca mai ca ii ajngeau in gura, si tocuri de 15 cm. Duduia, mama a 4a copii se pune si danseaza prin platou , tota se rupea de artista ce era (  hai ca am facut si o rima :)) ) se burica pe langa cameraman ( ala mai sa scape camera).Mai tarziu ea cu alte 6 pitipoance se dezbracau si dansau de tot se rupeau, una dintre ele se pune sa isi dea chilotii jos, in plina strada , din cauza unui pariu .Pai chiar asa am ajuns ??.Pai astea sunt modele de urmat ??? Cu siguranta am uitat de adevaratele modele ( nu  vreau sa exagerez) spre exemplu Amelia Earhart, prima femeie pilot care a traversat Atlanticul, Marilyn Monroe, Cleopatra, Marie Curie ( prima femei care a predat la Sorbona si a primit premii Nobel ) si multe alte femei .Pai femeile din ziua de astazi o apreciaza pe duduia de care vorbeam mai sus pentru ca a slabit repede dupa nastere.Un om care m-a impresionat prin puterea sa a fost Rick Allen , care a continuat sa cante in ciuda handicapului sau.Un om care nu trebuie  uitat, si trebuie apreciat pentru  puterea lui.Imi amintesc ca  atunci  cand eram mica ma uitam la Scooby-Doo ( chiar daca imi era frica de fantome si monstrii :)) ), Copii  de la 402 ,Tom si Jerry si muuuuulte alte desene care mi-au facut copilaria frumoasa si pe vremea aceea nu erau atatea prostii la tv .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu